materiały wizerunkowe
Prace nad zaakcentowaniem nowocześniejszego i bardziej ekskluzywnego wizerunku marki rozpoczęliśmy od wybrania nowych kolorów firmowych. Zdecydowaliśmy się na gamę stonowanych beży i brązów kojarzących się z dyskretną elegancją. Zaprojektowaliśmy od podstaw nowe logo, zaś w folder wraz z utrzymanym w tej samej stylistyce cennikiem umieściliśmy w obwolucie ozdobionej logo tłoczonym srebrem. To wyjątkowe rozwiązanie w połączeniu z umieszczonymi w cenniku przekładkami z kalki podkreśla luksusowy charakter marki i sprawia, że zapada w pamięć. W folderze i materiałach firmowych zastosowaliśmy jasne kolory, przejrzysty, czytelny układ, aby stworzyć wrażenie czystości, spokoju i naturalności. Efektem naszych działań było całkowite odejście od dotychczasowego, nieatrakcyjnego wizerunku mark,i a w konsekwencji stopniowa zmiana sposobu jej postrzegania i dotarcie do segmentu klientów zamożnych.